Pre-Order Herbalife's Product Are Open Now!  

Bismillahhirrahmannirrahim



Ini kali pertama aku tulis kat YUBIYU
Cuak jgk sebenarnya
Maklumlah,bukan dewa sangat dalam berblogging ni
Lepas tu,nak tulis entry pasal bisnes aku pulak tu
Takut jugak kene lucut jawatan sebagai author YUBIYU
hahaa!

Orite girls & boys, straight to the point
Sebenarnya aku nak bukak order untuk barang herbalife
Which means,no postage required
Aku sendiri yang deliver barang tu kat korang
& aku sendiri yang akan jadi coach korang

Kenapa ye Herbalife ni kene ada coach?
Itu la kelebihan Herbalife
Bukan macam produk lain
Lepas beli barang,anda semua akan disediakan PERSONAL WELLNESS COACH
Kenapa ada coach?
Sebab coach ni la yang bertanggungjawab memastikan anda dapat result yang anda nak

So,kepada semua pelajar UTeM
Ini tawaran khas untuk anda semua
Aku bukak pre-order untuk produk Herbalife

I want to help of you to become more healthier
Siapa yang ada masalah-masalah seperti :
  1. Nak turunkan berat badan
  2. Nak naikkan berat badan
  3. Nak maintainkan berat badan
  4. Improve masalah kesihatan
  5. Nak buat bisnes part time & extra income
Untuk maklumat lanjut, FREE CONSULTATION 
Boleh PM aku kt FB
Atau mesej direct kat handphone 019-458 1698

Boleh tengok semua rangkaian produk Herbalife kat album
It's All About Herbalife Nutritions

Barang akan aku deliver selepas cuti sem
Be quick to place your order since price will increase by 2.5% effectively from 18th April

"HEALTH IS WEALTH"

GRAB YOUR CHANCE NOW!

*p/s : nak remove aku sebagai author lepas ni pun,xpelah.redha & pasrah,hee!

AddThis Social Bookmark Button

14 comments

Post a Comment