SELAMAT DATANG KEPADA SEMUA BLOGGER WARGA UTEM  

PERHATIAN,

BACA DENGAN TELITI

Assalamualaikum, aku ucapkan kepada semua bloggers warga utem,Aku amat berterima kasih di atas kesudiaan anda semua melayari blog ini,aku berharap agar blog ini dapat di jadikan medium untuk kita semua bertukar pandangan dan memberikan idea dalam segala perkara.Aku bercadang nak menjadikan blog ini sebagai sumber rujukan, kajian ataupun segala tempat promosi tentang apa jua perkara.Dengan ini aku amat berharap agar korang semua dapat mendaftarkan diri sebagai ahli di blog ini.

Tujuan blog ni adalah nak satukan semua blogger2 dari utem.dengan kata lain ia nya juga berfungsi sebagai alat penghubung kepada blog anda.Blog kita tidak pernah bererti jika tiada trafik yang datang, maknanya korang bolehlah menggunakan blog ini sebagai medium bagi korang mendapatkan trafik.Caranya mudah sahaja, promote blog korang semua dekat sini.Kalau ada ape2 perdapat, luahan atau apa sahaja pandangan bolehlah tuliskan di sini.. Kemudian minta para pengunjung ke blog korang. Taip link korang semua.. Tapi macam mana caranya nak tulis dekat blog ni??? Jawapannya kenalah jadi moderator dalam blog ini..syarat untuk menjadi moderator, korang kenalah ada akaun blogger.Kalau tak tahu cara nak buat akaun, boleh download dekat Share Box di sebelah.

Cara untuk mendaftar ahli,anda hanya perlu meninggalkan e-mail di ruang comment (kalau ada alamat blog,tinggalkan sekali bagi membolehkan aku buat hyperlink ke blog korang dan blog korang mudah di jejaki oleh blogger utem lain) .Kemudian aku akan hantar email kepada korang, dan sila approved untuk menjadi ‘moderator’ di ruang ini.Setelah itu, sila check nama korang di ruang senarai ahli berdaftar (blog utem blogger ni) .Jika nama anda tersenarai, bermaksud anda telah Berjaya menjadi ahli di blog ini.


Syarat untuk mendaftar ahli:
1)Pernah belajar atau sedang belajar di UTeM. ( staff pun boleh gak klo nak join ;p )
2)Memiliki akaun blogger
3)kalau korang takde akaun blogger, bagi laman blog korang bg aku boleh buat link utk korang.


Setelah menjadi ahli, anda boleh menulis dan meninggalkan pos di ruang ini.Jadikanlah blog ini sebagai medium untuk kita berinteraksi dan saling mengenali antara ahli satu sama lain.




p.s: Untuk memudahkan kerja,semua e-book di atas boleh download dekat sebelah.. kalau korang nak upload ape2 bg kongsi bersama pun bolehlah upload kat sebelah..nanti aku tambah lg

p.s.s: Untuk mendapatkan templet blogger yang menarik,korang boleh download di sebelah. Anda juga boleh mendownload google search better bagi membolehkan anda mencari gambar,software,e-book,website dengan cepat dan berkesan di sebelah.

p.s.s : Anda boleh download toolbar di atas untuk membolehkan anda mendapatkan maklumat terkini, chatting bersama ahli Utem dan memasuki laman portal Utem tanpa perlu memasuki blog ini .Sila install toolbar Utem blogger di PC anda.
kalau boleh ajaklah kawan-kawan utem sekali join

sekian sahaja. harap maklum..

Kerjasama anda amatlah di hargai..


Sila Tinggalkan nama,email,dan alamat blog di ruang komen.



*(mungkin dapat e-mail dari aku lambat sikit sebab aku tengah exam ni)

AddThis Social Bookmark Button

192 comments

Post a Comment