PILIHAN RAYA UTeM  

Tahun ni kali ke dua aku dapat mengundi untuk calon2 wakil MPP UTeM.. Ha ha seronok gak la tengok ade gak poster bersepah2 dekat Fakulti & Cafe..Takde la macam Tahun lepas, semua menang Free je.. Tapi Aku peliklah kenapa calon ade satu ari je nak berkempen? Kenal pun tak sebenarnya, tau2 je dah ade pilihan raya??? Ntahlah, janji aku dapat mengundi dahlah.. Kepada Warga Utem, Selamat mengundi Hari ini.. Ha ha Undi anda adalah Rahsia..

p/s: Calon mane aku nak undi pun tak tau..Xkenal pun semua..Dekat berita aku asyik dengar pemilihan UMNO je dah berbulan2 dah..Tak undi2 pun.. Tertiba je Utem lak yang wat pilihan raya.. ha ha terkejut gak.. Good Luck everyone & vote 4 the great leader only..:P

AddThis Social Bookmark Button

13 comments

Post a Comment