A Yubiyu Gathering Anyone??  

as far as im concern..

skang pon stadi weekk..

i know sume bz kan..

oleh kerana aku free..

bukan free sangat la..ader gak final tapi relax sket la..

oleh itu..

aku volunteer diri aku to be an organizer for Yubiyu gathering..

itu pon kalu ADMIN n bloggerz2 sume setuju..

kena mintak permission boss dulu..

lagipon kite dah di aher semester..

but dun expect sumting big la..

itu pon kalu boss kasik..

aku cuma mau seronok2 saja..hehehe..

yippi...

AddThis Social Bookmark Button

10 comments

  • Fndy  
    October 26, 2008 at 5:05 AM

    aku setuju.

  • SukRuL_AzaM  
    October 26, 2008 at 6:03 AM

    aku pun setuju gak.. Tapi nak buat dekat mane? sebab sekarang ni aku dah start sibuk.. nak urus Latihan Industri Sem Depan + Final Exam ni..

  • antu  
    October 26, 2008 at 9:09 AM

    cadangan 1 :
    venue : restoran..
    time : dalam minggu stadi week..
    propose activity : dinner, taking picture, tukar2 pendapat, bloggerz introduction..so..shud ader collection..or..sendiri makan..sendiri baya..

    cadangan 2
    venue : pantai
    time : dalam minggu stadi week
    propose activity : bbq, gurau senda, taking picture, tukar2 ilmu..uhhuuh..still kena ader collection...huhuh..

    cadangan 3
    venue : bowling
    time : dalam minggu stadi week
    propose activity : lets bowl babeh..then p makan..

    cadangan 4
    venue : coffee bean o secret recipe
    time : dalam minggu stadi week
    propose activity : lepaking..

    cadangan 5
    aper kata korang lak suggest..

  • Shepha  
    October 27, 2008 at 8:14 PM

    saye stuju ngan cadangan no 2.
    jum mandi laot.
    wahahaha

  • Unknown  
    October 28, 2008 at 11:19 PM

    sy setuju if tmpt tu sy sng nk gi...mklmlh...sy ni mne ade trnsport...=)

  • Odette  
    October 29, 2008 at 9:32 PM

    stuju. tp kalo dlm mggu stdy week konfem la mggu ni je kn.. haha.. tp cdgn ke-4 tuh cm mustahil je..

  • arcmal a.k.a アルクマル  
    October 30, 2008 at 12:35 AM

    kalo berani buat kt kl laaaa.....hkakahakhakahakha

  • antu  
    October 30, 2008 at 1:43 AM

    arini dah ari kamis..esok jumaat..isnin dah stat final exam..setelah menimbang tara respon yang diterima..aku tak jadik la wat...bukan aper..memang aku nak wat..tapi respon yang diterima agak lambat..lagipon hanya 7 orang jer yang bagi komen..tapi aku tgk dalam list ubu ramai jer..so..lenkali jer la kite wat..melainkan ader orang lain yang nak wat..kalu ader..aku orang pertama akan register..huhuhu..thanx to bloggerz yang anta komen n respon..

    by da way..link me yer..

  • Anonymous  
    October 30, 2008 at 2:15 AM

    alamak.. dah cancel ke?
    waduh plannye cepat sangat.. baru ari ni baca.. xsampai semingu plan macam mane?
    lain kali plan sebulan awallah...

  • Anonymous  
    November 12, 2008 at 9:21 AM

    mungkin sbb blog ni poser. yubiyu bukan bermula daripada sini. ni bkn blog original yubiyu. sorry

Post a Comment