UTeM ku  



KONSEP : TANGAN




Pelan Tetap Kampus Induk UTeM

p/s: Mulanya aku nak masuk pertandingan Nama Jalan Di Kampus Induk sebab aku terbaca sepanduk/banner dekat durian tunggal.Aku pun bacalah sikit matlumat pasal pelan kampus induk ni.Rupa-rupanya tarikh dia dah tutup. 7 Nov 2008 .Sedih sebab kampus induk matlumat untuk semua aktiviti selalu lambat.Hadiah tempat pertama untuk pertandingan ini RM3000. Banyak tu.. ;'P

p/s/s: Memandangkan aku sem depan dah ke Latihan Industri, maka komitmen aku untuk blog ini pastinya akan berkurang. Maka, aku bercadang nak pindahkan blog ni untuk diurus oleh ahli lain.Kepada yang berminat, bolehlah bg nama & email dekat bawah ni. Pastikanlah jika anda terpilih nanti, jadikan blog ini badan bebas.Tanpa apa-apa kepentingan diri. Kita Martabatkan UTeM tanpa biarkan kebajikan pelajar di abaikan. Kepada email yang tersenarai di bawah, sila approved untuk menjadi moderator di blog ni di dalam email anda. Jika terdapat masalah , sila tinggalkan komen.Ini untuk membolehkan anda menulis di blog ini.Terima Kasih di atas sokongan anda semua.

AddThis Social Bookmark Button

5 comments

Post a Comment